Monday, October 11, 2010


bila semua kini aku sendiri,
mereka xpernah faham,n xkn,
mereka bisa berkata apa,
tapi xkan pernah tahu mengapa,
biarla,mungkin mereka xperlu tahu,
biar ak pendam,ak dakap sedalam2nya,
biar ak hilang,hilang dari semua,
mungkin itu perlu,sabar,xlame je lagi..
honestly,ak dh mule fed up ngan perangai orang,
yang judge orang gune pendapat diorg sendiri,
^_^
tanpa ada usul periksa,its oke,
like i wrote just now,
mulut orang kn,
xpe,yang penting,ak taw sape aku,
and ak xpenah kacau idop orang,ak wat hal aku,
hope korg dh xkaco dh hal2 tepi kain aku ek,

korang nk kutuk2 belakang aku,ajak la ramai2,kutuk la ramai2,
xpe,bile ak ade kt depan korang,bukan nk tnye terus,
xreti lak nk kutuk2 aku,
sebab ape??takott??
umur baper ha korg??
masing2 dh tua,perangai cam budak2...
grow up ler kawan2x..

No comments:

Post a Comment